fredag. <3

Heej på er änglar.
har ni sovit gott inatt? :) det har iaf jag gjort! igår kväll så hade jag ju bestämt mig för att vara vaken så länge som möjligt så jag kunde sova länge idag eftersom jag är ledig men var så trött så slocknade vid 12 :) så klev upp ganska tidigt ändå och gjorde gröt haha. gottvare :). sen idag så ska jag väl på stan en sväng och träffa marcus tror jag. :) sen blir det väl hem och ta det lugnt. nog träffa jesper, emilia och andrea en sväng och det blir nog bara kul. men jag måste nog plugga lite matte idag också eftersom jag nästan har ig. icke bra de. men det är sånt man får ta :)just nu sitter jag och lyssnar på min väldigt värdelösa musik. och de är faktiskt ganska kul. eller inte :) men idag är det iaf fredag! och det gillar vi mycket! den här helgen blir ungefär hur bra som helst. men nu ska jag ta mig en dusch oc sen sminka mig, och sen åka in till stan :) ni får ha det så himla bäst! pusspåer <3    

 

image4                             

Kommentarer
Postat av: ML

ehm, skriv oftare ? :p

2008-04-09 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0