FREDAG! :D

haaaaaallo.

idaaag är det fredag, och det gillar vi mycket mycket! nämligen veckans bästa dag om ni frågar mig :)
men idag så ska jag väl inte göra så mycket, bara njuta av att det är fredag. eller jo jag ska ner till stan
en snabbis, där jag ska lämna in nåt papper om sommarjobb, sen träffa marcus en snabbis och sen robin också :)
och så som vanligt hade jag bestämt mig för att jag skulle sova jätte länge idag eftersom jag är ledig men vaknade vid halv tio tror jag, och vet ni, jag är på as bra humlr idag :D de gillar vi också mycket.
men idag tänkte jag faktiskt städa :) för det känns att min rum behöver en liten makeup :D
men nu ska jag nog duscha :) vi höööörs.
haade.



Kommentarer
Postat av: MADELEINE

åhåå, kajsa är en fjortis, visste de ! :D

2008-04-20 @ 01:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0