lördag. :)

jomen hejsan.

först måste jag bara säga en sak, underbart väder ute idag, så jäkla skönt alltså. sool&värme.
menmen, dagen började med att jag vaknade, och var på as bra humör, sen tog jag en skön dusch och sminkade mig, efter det begav jag mig med familjen till stugun, där vi firade sötkusin emma. :) hon fick massa kläder och blev nog ganska nöjd, vilken enegri en unge kan ha alltså :) sen när jag kom hem så startade vi att göra mat. men den är inte klar så jag hann ju sätta mig här ett tag. senare ska jag nog ut med björn tror jag kanske. och det ska bli kul tror jag, har inte träffat honom på hur länge som helst, nu luktar det mat också, mmm.
aja kanske ska avrunda här då. :)
jag kanske skriver imorgon. pusspåer. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0