mora :)

hejhej alla glada.

imorn far jag ju som sagt till mora på innebandycup, och det kommer bli sjukt skoj.
fast de ända negativa just nu är att jag är tokförkyld, men det sket jag i för jag ska ändå speela.
idag var jag på stan, börjar bli lite smått less på den, ska bli så skönt att få komma härifrån från allt och alla.
hahaaaaaah feega jävlar som inte vågar stå för vilka ni är :D tror ni jag tar åt mig ? naaeh kanske inte då ;)
meen jag skrev hur mycket i de här inlägget igår sen försvann hälften och nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev.
haha men nu ska jag gå och packa klart :) hade bäst.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: madeleine larsson

men shit vad fegt att inte spara sina kommentarer ? verkligen. alltså jag blir fan galen som anonyma jävlar, stå för i helvet för vad ni tycker ! det är bara så jävulskt omoget och barnsligt att vara anonym. och sen så var det ju inte kajsa som gjorde slut med sitt ex, det var ju han. det ni/du håller på med visar bara att du är så jävulskt avundsjuk på kajsa. hon är säkerligen tusen gånger bättre än
er. och nu kommer ni säkert säga avundsjuka ? haha nej tack eller någe, men ni är det. kajsa blir bara starkare när ni gör såhär, så det får ju motsatt effekt. om ni nu hatar henne så mycket, varför bryr ni er? ni slösar både eran och hennes tid. så lämna henne ifred och skaffa er ett liv barnungar.

2008-04-27 @ 21:15:52
Postat av: Frida Eriksson

va fan håller ni på med, skaffa egna liv å sluta rots i andras... om de är så jobbigt å se henne så gå därifrån då... ja undra ja vilka som är fegis...väx upp!! å låt min kusin va..

2008-04-28 @ 12:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0