Torsdag.

hejhej alla :)

idag har jag varit på skolan bara. där var det väl bra, lite smådrygt bara. men på morgonen hade vi iaf nationella prov i engelska. och det kändes faktiskt bra så vi får väl se hur det går.  sen på svenskan kollade vi på film, men den var bara dryg :) sen så hade vi gympa och de va faktiskt inte så jobbigt den här gången, så kanske har blivit mer tränad haha. sen så va emilia på skolan idag ju :) så när jag hade slutat åkte jag, evelina,mathilda,louise och emilia ner på stan. där fanns det inte mycket att göra, förutom att jag och emilia gick och fikade, mys! :)
men nu måste jag avrunda, ska nämligen på träning :) men ska försöka skriva imorgon, men lovar inget :)
hadet bäst alla glada.



det är massa skit hela tiden ju, vet inte hur jag känner och grejer, så jag ska nog gå och lägga mig och vakna upp igen när jag vet, ååååh hatar verligen när jag känner såhär. vill inte såra någon heller. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0