välkommen då :)

image1

hej alla glada.

nu har jag gjort som precis hela sverige och skaffat mig en blogg. Inte för att jag vet varför för jag orkar nästan aldrig skriva sånt, men nu ska jag försöka uppdatera så ofta som möjligt. ska bli datanörd med andra ord haha.
jaja idag har det väl gått lite sådär, började med att jag vaknade och var på hyfsat bra humör, allt gick bra.. frukosten var god, sminket blev helt okej och allt rullade på bra. men sen när jag kom till skolan så blev allt sämst. vi hade matte på morgonen och då ville läraren prata med mig om en sak. då fick jag en gullig lapp som det stog att jag hade IG varning på. underbart glad blev jag då. eller så inte :) och sen skulle vi gå på kyrkogårn och ta reda på några saker på svenskan. seeen till dagens höjdpunkt, gympan var faktiskt kul för en gångs skull! boxning var det. och jag var med louise och de va så jävla roligt alltså! skrattade så jag höll på att dö kändes det som :) men sen vart det innebandy träning. och det var skönt. är ganska trött nu! :) men nu ska jag inte trötta ut er med min tråkiga dag! vi hörs och ses och allting :) hade bra sweeties! :) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0