jobb & tisdag.

heej på er :)

japp som ni ser är det tisdag idag, vilket innebar jobb. och det gick bra :) kan ju säga att jag hade en tusen gånger bättre dag idag än igår. var ute och gick med min favorit gumma, hon är så go, alltid på bra humör och ska prata
om exakt allt, man känner sig så lättad efteråt man har gått med henne för man får verkligen ur sig
allt man vill ha sagt men inte kan säga till alla andra.

just nu sitter jag och mumsar på kiwi, gul dessutom, riktigt gott :) det är nog inte många som vet om att den frukten finns, ni som inte gör det borde testa! alltså jag menar gul kiwi, för alla har väl hört talas om grön kiwi liksom? :)

sen så ska jag slänga mig i duschen, funderar på att ta en riktigt varm dusch, eftersom det är så kallt ute, visst solen skiner men det är ändå kall i luften. sen ska jag nogsteka mig lite blodpudding och sen cykla in till jocke, sov där igårnatt och ska göra det inatt igen. vi ska kolla på film :)



hämtade ut id-kortet imorse också, haha säger jag bara. :) nedå det va faktiskt inte så hemskt, men kunde ha varit bättre.. sen efter jag hade gjort det tog jag och cyklade hem, fixade lite lunch och begav mig till jobbet senare.
jag känner att det är mycket skönare att cykla överallt än att ta bussen, dels för att man tjänar otroligt mycket pengar, sen får man motion och så mår man bättre. så alla ni som är lat och är deprimerad, ta ut eran rostiga gamla cykel som ni inte använder antar jag, och släng er upp och ta en tur. jag lovar att det kommer kännas bättre efteråt.

men gud så jag babblar, tiden bara rinner iväg när man har kul, haha nejdå.
men ni får ha det så toppen bra tills nästa gång :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0