jobb, två månader. <3

japp som sagt så är det 2 månader mellan mig och älskling idag.
så himla glad att jag har dig :) mår så himla bra med dig.
2 månader utan bråk och allt.,
jag älskar dig.

annars så har jag jobbat idag som vanligt. de va drygt för jag skulle på stan med nån blind gubbe, och det är inte lätt att gå på stan med han kan jag säga er, för han tror att han vet bäst och kan vägen och så, fast han ser ju inte ett skit.
vi skulle på banken idag, och eftersom jag ser och så så vet ju jag vart man ska göra det och vilken väg som är bäst, men han var så envis att han ville till nåt annat ställe än banken och att vi skulle gå en annan väg, men sen blev han tyst för han gick in i en vägg..

sen så fick jag sluta en halvtimme tidigare idag, tack så mycket för det för jag var helt slut efter stan idag.

och på fredag är det sista dagen.. tråkigt faktiskt för jag har ju kommit in i det här nu.
kommer sakna mina favvo tanter men får väl komma och hälsa på nån gång :)

men nu ska jag börja med maten tror jag, blir kasslerlåda. :)
hade bäst.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0