jobb&fredag, sikås

hallå heej!

förra inlägget va så negativt så jag sa ju att detta skulle bli lite mer positivt, och det ska det bli också, okej inget bra har hänt har inga goda nyheter så så glad behöver ni inte bli :D
men jag är iallafall på bra humör idag, och det hoppas jag att ni är också.


jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, har inte speciellt på hjärtat, men ska försöka få ihop ord till några rader :)

dagen idag har gått ganska snabbt, jobbade ju över igår så fick sluta en halvtimme tidigare idag, och det säger man inte nej till :) va och handlade med en blind m.m, men när jag skulle ut med en matlåda åt en av favvo tanterna så smsade jag mamma och medans jag smsar så kollar jag inte upp utan jag är så inne i telefonen att jag far rakt in i en bom! det tog verkligen tvärstopp och det såg nog ganska kul ut, sen när jag hade skrattat färdigt åt mig själv så åkte jag ju hem till henne, hon är så go, hon kommer typ aldrig ihåg några sommarjobbare men mig kommer hon ihåg, känner mig smickrad :)

just nu sitter jag och väntar på att mamma och stefan ska komma hem så vi ska plocka upp jocke efter vägen och åka till sikås, där jag kommer spendera min helg :) kommer bli mys faktiskt..

men nu ska jag packa lite smått och sen fara, om ni har tråkigt kan ni alltid smsa eller slå en pling till mig :)
hade bäst, trevlig helg! :)
<3


btw så klippte jag mig för drygt en vecka sedan och har inte orkat tagit kort på det men nu har jag det, så lägger ut en bild :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0