jobb&fredag.

jahapp då var det fredag igen, hinner inte mer än blinka så är det fredag, förstår inte vart alla dagar tar vägen ? :)
snart börjar ju skolan också, känns som vi nyss slutade..

idag har jag varit och jobbat då som vanligt, fast idag var jag tröttare än igår, fast det gick bra ändå, fanns inte så mycket att göra så halva dan satt jag och väntade på bättre tider känns det som, ikväll vet jag inte vad det blir :) vara med jocke iallafall, sen vad vi ska göra märks. blir nog en tidig kväll.

sen imåååra far jag till ström ju :) kommer bli kul :) vet inte vilken tid dock men de märks hur det styr sig med tider och så :)

har egentligen inte så mycket på hjärtat nu.. tänkte bara skriva av mig lite.. :) ibland är det himla skönt att bara få skriva av sig, får ur sig alla ord man har inom sig som man annars inte får ur sig..
det är säkert ingen som läser min blogg ändå men det är skönt att få ur sig :)

men nu ska jag inte fastna här som jag brukar utan jag ska nog flytta mig till tvn, men jag kanske skriver en rad imorgon eller på söndag :)

nu kan ju ringa massa massa för jag har inga pengar på telefonen! :) så ring ring! :D
<3

Kommentarer
Postat av: anki

hej kajsa!! jo jag läser dina bloggar varje dag :D ;) kram

2008-08-10 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0