jobb&måndag.

haallååå heeej alla glada! :D och även sura..
men det är ingen bra dag idag att sura eftersom man ska vara glad, inte för att jag vet varför men det är väl onödigt att sitta och sura, eller hur? :)

jaa men hur är det med er allihopa då? riktigt bra hoppas jag! för det är det med mig iaf :) mår bara bra för tillfället, ännu en dag har gått på jobbet och det har gått bra :) vill inte riktigt sluta där jag.. men skolan kallar så måste ju dit :)

idag har jag gått ut och gått med en av favvotanterna, men det vart inte en sån lång promenad som det brukar vara, hon kände sig lite klen idag så vi gick en kortare runda. men hon är lika go ändå :)
seen så gjorde jag iordning maten till alla,
och nu höll jag på att få panik, trodde jag hade glömt att hämta en blind som bor där, men kom på att jag hade det, haha komiskt om jag inte skulle det och "den" går vilse eller nåt :D

i helgen har jag inte skrivit nåt som ni kanske har märkt, men det var för att jag inte riktigt har haft den tiden,  i fredags va jag med jocke :) sen i lördags for jag ju till ström och va med madde & robin mfl, oooooch dom är föresten typ sötast! :D
sen åkte jag hem till stan på söndagen igen, och igår kom madde in hit och sov hos mig inatt :) ( hon bor i strömsund för er som inte vet ), när hon kom in så gick vi först och åt på mcdonalds, hon bjöd för övrigt, tack så mycket! sen åkte vi hem hit och sen in till stan igen för att gå på bio, vi såg sex and the city - the movie, och den var så jäkla bra allså! lätt värt att se!

när man kollar på sex and the city så blir man typ bortkopplad från verkligheten, jag verkligen älskar den serien eller vad man nu ska kalla det :)

men nu har jag skrivit mycket tycker jag, för mycket haha, ska nämligen duscha och sen äta middag, hadet bra alla! :)
vi hörs nåt,
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0