jobb&onsdag.

alltså herregud vad dagarna går snabbt nu alltså.
det va ju nyss måndag liksom?

men inte gråter jag för det :) ju snabbare det går desto snabbare blir det löndags och heelg, :)
och det innebär strömsund. :) blir nog ferre där, med madde&robin mfl.

jaapp idag har jag jobbat iaf :) det gick faktiskt himla bra, trodde aldrig att jag skulle klara mig nu när jag blev själv på min avdelning men det går ju hur bra som helst, idag fick jag en ny favorit gumma, det liksom bara klickade. hon är så go :)

och ikväll blir det att ta det lugnt, är slut efter dagen, man får himla mycket motion av att gå ut med alla och cykla med matlådor hit och dit, men jag trivs som fina fisken :) aja ikväll blev det ju att ta det lugnt som sagt, ska nog slå igång en film och lägga mig under täcket, och så kommer nog jocke och gör mig sällskap :)

och igår kväll skulle jag ju cykla in till stan till jocke, självklart gick det inte alls bra. precis som det brukar göra. jag hann komma till campingen sen fick jag punka, så det va bara vackert att gå hem igen och byta cykel. menmen va arg nån minut sen gick det över.. :)

men nu ska jag inte tråka ut er, haha ska nämligen duscha. :)
ni får ha det så bra mina änglar :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0