jobb&tisdag, reegn

fyyfaaan vad det regnar alltså! blir ju galen, imorse när jag vaknade va jag på världens sämsa humör.. sen när jag tittade ut så blev det inte bättre för där bara öste regnet ner, så när jag kom på jobbet imorse va jag ganska dyngsur och de har jag varit hela dan, inte det roligaste..



menmen ska inte vara alltför negativ nu..
när jag kom hem så for jag ut och sprang en runda, och det va härligt som vanligt..
ååååh  vad less jag är!! och inte bättre blir det ikväll heller,
heela jävla tiden, att du inte lessnar?

gud vad jag känner att detta inlägg blev positivt haha (?)
men okej ska försöka vara lite positivare imorgon :)

hejs.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0