jobb&torsdag.

idag är jag mer än trött!
och jag fattar inte varför för jag har sovit som jag brukar göra.. känner mig allmänt seeg,

men idag har jag ju jobbat, inte så svårt att lista ut kanske, det hände inget. bara det vanliga. haha vad negativ jag låter men det är jag inte! för idag är jag också på bra humör.. tror jag., det känns som det iaf :) va ute och gick med två av favorit tanterna, och det var härligt., sen gick tiden ovanligt snabbt idag, inte så segt som det brukar, jag brukar få sitta och vänta hur länge som helst på ingenting typ men idag har jag haft nåt att göra hela tiden, känns bra!

men nu ska jag nog göra en hårinpackning och sen slänga i mig gårdagens middag ( pannkakor ) mums! sen ska jag cykla till stan för att hämta pengar hos mamma sen åka och klippa mig, :) de märks hur det blir..

egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva massa, så sorry men måste sluta! :)
kanske skriver nåt senare om hur det blir och kanske kommer upp med en bild, annars blir det nog imorgon :)
ha det så braa!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0