seg kväll..

jävligt seg kväll vart det ikväll.. haha, satt nog här hela kvällen förutom en timme kanske.
men imorgon åker jag ju till ström, blir nog kul.

känner att jag va tvungen att skriva av mig lite mer :) har lite för mycket tankar och så, så min hjärna blir överbelastad och då kan jag inte tänka utan orden bara spruta ur en liksom.

just nu känns det precis som det brukar göra när jag är tsm med nån, mår typ dåligt och vill bara vara för mig själv men samtidigt inte, men det är första gången jag känner såhär på länge. hoppas det går över bara.

ikväll har jag ju inte gjort så mycket, gick ut med emilia en sväng på kvällen bara och så.. himla trevligt må jag ju säga.

funderar på att gå och lägga mig men jocke lär ju komma nån gång om 14 år så snabb som han är.. :S

memen, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0