strömsund över natten.

åker till strömsund idag, men är bara där en natt så.
igårkväll satt jag bara här som ni kanske märkte, fast sen ringde jag till emilia så vi gick ut och gick. alltid lika kul med henne, <3

sen ikväll blir det att vara med madde iaf. blir nog bra.

btw är jag så jävla less på allt just nu.. inget går liksom bra tycker jag nästan.. igår kändes det faktiskt som att mitt humör höll på att gå över men idag kom det tillbaka, uuh riktigt less. men tänker inte berätta för er vad jag är less på :)

just nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar så hon ska skjutsa upp mig till ström.

sen gårdagens stjärna va mathilda, stort plus till dig :) <3

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0