dundermarknaden 2008 <3

tjaae.
är i strömsund just nu :) och idag har jag inte gjort ett skit, bara tagit det lugnt
för är sjukt trött efter i helgen.

för i helgen var det ju dundermarknaden, med emilia, madde jennifer mfl. :)
och det mina vänner har varit sjukt kul! har inte haft så kul på länge och längtar redan tills nästa år.

på torsdagen så kom vi till ström på dan nån gång vid 6 kanske,  då åkte vi hem till pappa
och åt middag, sen efter ett tag gick vi ner till området där madde och jennifer va, sen träffade vi
massa folk  och åkte karusell och grejer, sen hände en sak så jag och emilia gick hem.

sen på fredagen så va vi först hemma sen gick ner till området, där träffade vi martina som vi
va med resten av kvällen,  när vi hade kommit ner dit så löste vi in oss och kollade på
the poodels. och dom va faktiskt bra, det var samt ganska mycket folk :)
sen dansade vi, åkte karusell och sånt resten av kvällen.  sen när martina åkte hem så träffade vi
min " 70 - männing " och några fler  och gick med dom ett tag.

och på lördagen så gick jag till kusin frida :) där va först robin och daniel och hon, och sen kom det fler folk, sen
gick vi ner dit och åkte karuseller och sen hem till henne igen :)

en mycket lyckad helg har det varit! tack alla :) <3

Kommentarer
Postat av: Frida Eriksson

tycker de va skit roligt att du ville va med oss... får se nästa gång vi drar ett kalas :) men ja hoppas de inte dröjer för länge innan vi ses igen... kram

2008-07-21 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0