hemma i stan igen.

hej på er.

har just duschat och fixat, sen som vanligt fastnade jag här :)
idag kom jag hem iaf, efter en vecka i strömsund. det har varit nice där :)
i onsdags så åkte vi till övik, där va madde och jobbade men hon tog ledigt onsdagen
och torsdagen för att vara med oss :)

när vi hade kommit dit så käkade vi först sen hämtade vi madde och sen åkte vi ut till
Gullvik, där vi hade hyrt stuga :) himla mysigt må jag säga. sen när vi hade burit in alla grejer
så gick vi ner till stranden och badade, eller jag badade haha dom andra va så feg så dom gjorde inte det :)
efter vi hade badat i havet gick vi till campingens pool, när vi hade badat klart där gick vi upp till stugan och
duschade och gjorde oss iordning.

sen var det dags för middag, till den kom per, kicki, charlie och maja, när vi ätit klart gick vi ner till stranden
igen och spelade fotboll med ett gäng grabbar, vi vann ju såklart.
och jag vart jätte osams med en kille där, eller jag vart arg  på han för att han inte kunde spela sportsligt..

men nu ska jag göra nåt, hade bra :)
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0