längesen (:

heej alla snyggingar.
jag vet jag vet det var länge sen jag skrev nu, för länge sen :) men jag har faktiskt inte haft tid för det. har ju varit i bulgarien, okej jag kom hem för en vecka sen men har inte haft tid då heller, för har varit på storsjöcupen, :)

menmen, på måndagen den 30 juni åkte ju jag, mamma, stefan och anders till bulgarien för en super härligt semester.
och härligt kan man säga att den var, skönt väder alla dagar, låg mest på stranden på dagarna förutom två dagar, för då åkte vi med ett sånt där litet minitåg till Nessebar, där shoppade vi och åt god mat :) sen på kvällarna gick vi ut och kollade lite, vi hittade faktiskt ett favorit ställe som vi gick till mest hela tiden, nåt mexikanskt ställe :) var as god mat där och bra service. :) plus lite ögongodis. ville verkligen inte åka hem! skulle lätt kunna åka dit igen :) va så himla skönt  att få komma ifrån östersund och sverige.

men i helgen är det ju dundermarknaden i strömsund iallafall, någon som ska dit? jag ska det :) det kommer bli så himla kul alltså, är verkligen as pepp, dom firar ju 25 år så det kommer ju blir skapligt drag där :) plus att man får träffa alla man aldrig hinner träffa annars :)

men nu ska jag nog lägga mig i sängen och kolla tv :) ska försöka dra ut och springa imorgon bitti :) ska försöka starta ett bra och sunt liv :) ni får ha det så bra.

puss.

Kommentarer
Postat av: madde

var det inte nessebar som var så himla dåligt ? :p

2008-07-08 @ 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0