möte.

heellu.

ska snart in till stan på nåt sånt där sommarjobbs möte, men först tänkte jag skriva en rad eller två :)
eftersom jag alltid blir klar så tidigt så har jag alltid tråkigt innan jag ska göra nånting, så är det varje morgon, blir klar
typ en halvtimme innan jag ska vara klar, typiskt :)

men i helgen har jag badat i lillsjön med emilia och jocke, det var faktiskt inte så kallt som jag trodde
det skulle vara, i lördags började det med att det var så himla fint väder, så jag ringde emilia och frågade om
hon skulle med och bada, och det ville hon ju :) sen kom andrea dit och kollade på :)

sen igår så gick vi också dit, fast då var vi där lite längre, ungefär hela dan haha, fick samt lite
brunfärg på mig, :) och så brände jag mig men det skryter man väl inte precis så mycket om..

men hur är det med er då? :) toppen bra hoppas jag ,det är ju sommar och sol ute, ingen som deppar då va? :D
med mig är det kanon! livet leker! :)

men nu ska jag bege mig till stan, ska cykla så måste vara ute i god tid :)
puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0