1 jävla dag kvar.

yeess!

1 dag kvar då, något skönt, kommer verkligen sakna klassen i sommar men vi får hitta på nåt ofta :)
imorn efter skolavslutningen blir det att stressa på storsjö och kolla på dom, sen packa och sen åka till hammerdal på sikåsdansen, så kommer inte vara inne på datorn i helgen bara så ni vet.
idag har jag bowlat med klassen, sen gick vi och käka på max, sen vart det brännboll och fika på skolan, sen åkte jag och mathilda hem till mig och sen till stan,
igår va en braaa dag! :D fick reda på att jag verkligen får G som slutbetyg i matte, det underbaraste beskedet någonsin! kommer aldrig mer räkna ett tal! :) menmen måste nog sova snart.. måste upp tidigt imorn, men det är bara att ringa eller smsa i helgen! ni får ha det så himla bra i helgen, vi hörs när jag kommer hem :) puuusss

Kommentarer
Postat av: anki

grattis till G i slutbetyg, bra gjort kajsa!! /anki

2008-06-13 @ 07:00:49
Postat av: hildur

Du skrev inte i vad du har G i :P

2008-06-13 @ 17:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0