6 dagar kvar.

som sagt 6 dagar kvar tills vi åker till bulgarien.
kommer blir sjukt roligt alltså, längtar som en tok,
fast kommer ju sakna några st, men det är sånt man får tåla :)

jaaa idag händer det nog inte så himla mycket, om denna dag blev som igår
tar jag ju nästan livet av mig, nejdå inte riktigt men igår var det riktigt tråkigt.
ska nog ta mig en springrunda runt lillsjön. vi får se om jag har orken till det. det är ju så
förbaskat tråkigt! men ibland får man bara bita ihop.

och idag måste jag ringa till mitt sommarjobbsplats. vilket himla strul med det alltså. dom svarar aldrig
och när dom väl svarar så säger dom bara någon annan ska ringa upp mig men det har dom
inte heller gjort, blir så less på sånt alltså!..

men nu ska jag sluta skriva om onödiga saker haha, ska nämligen sätta mig ute i det super
fina vädret och hoppas på att få lite brunfärg på sig.
puusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0