så jävla trött.

shuu

är så jävla trött idag alltså, sov länge inatt men är ändå lika trött, och så ska jag plugga ikväll, jävla äckelmatteprov imorn.
hoppas detta är sista gången jag räknar ett litet tal i skolan, förutom när jag lagar mat, :) sen så blir jag så irriterad på bror min, han är med en kompis till han och dom fnittrar som småtjejer, blir så irriterad så måste typ ha högsta volym för att inte höra dom, tror han är bög ibland :) sen idag är det reeeegn, blir så less, den här dan har inte varit nå bra. väldigt positivt inlägg, men nu till dom positiva sakerna.
  • snart sommarlov, faktiskt bara 2 dagar kvar, sen är det SOMMARLOV! men imorn är det riktig skoldag, men då ska vi typ bara lämna igen alla böcker och grejer.
  • mindre än 2 veckor tills vi ska till bulgarien! åker på måndagmorgonen och kommer hem måndagen veckan efter, kommer bli så himla kung, skönt att få komma ifrån sverige, funderar på om jag ska lämna telefonen hemma i sverige :)
  • skolavslutningen på fredag, först avslutning sen tror jag att jag ska till bror och kolla på hans, sen åker jag till sikås på sikåsdansen med martina,andrea,irja och amanda, kommer bli nice.
  • sen när emilia kommer hem ska vi åka båt och grejer, denna sommar kommer bli bäst!
men idag har det inte hänt så mycket, när jag vaknade va det regn, men jag pallrade mig iväg till skolan vilket var ganska onödigt, för jag,mathilda och evelina satt inne i tvättrummet och tvättade i typ en timme sen fick vi sluta, då gick vi hem till frida och käka glass och tog de lugnt, sen åkte vi ner på stan och fikade, sen åkte jag hem :) men nu ska jag lägga mig i soffan tror jag :) ring eller smsa. puss,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0