söndag :(

hallo.

alltså jag hatar verkligen söndagar, usch. dom är så seg och
man sitter bara och väntar på att skolan ska börja dagen efter.
men nu är det ju bara en vecka kvar, eller knappt det, 2 riktiga dagar kvar
sen kommer ett mycket häärligt sommarlov! och jag har kommit på att denna sommar kommer
bli bäst! har ganska mycket planerat :) på fredag när vi går ut så åker jag till sikås på sikåsdansen,
med martina,irja och amanda blir det nog, sen den 23 juni åker vi till BULGARIEN med mamma, stefan och anders.
kommer bli bäst! sen så nån vecka kommer inte ihåg vilken så blir det semester med pappa och co söderut i sverige, kommer bli braa! :) och sen blir det att umgås med allt trevligt folk.
i helgen har det varit ganska slött, blev så himla trött efter studenten, men i fredags gjorde jag inget på dan! sen åkte vi till eastern och käka, sen cykla hem, sen kom jocke, kollade film, sen sov! :)
sen  på lördagen va jag först på stan sen vart det hem och sen kom jocke igen, samma där kollade film osv.
men idag ska jag typ ut  :) vet inte riktigt vad jag ska göra, imorgon är det studiebesök på milko, uuh har verkligen ingen ork till det! :( menmen, ska ta och göra mig i ordning nu. hade bäst! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0