Studenten!

shoo.

även att det var studenten igår, och jag hade en as rolig och bra kväll, blev as pepp tills jag ska ta studenten, vilket kommer bli om två år men skit samma, :) det går snabbt. det blev ganska sent igår så jag sov ganska länge idag, men igår började det med att vi va hos frida, sen gick vi ner till stan, sen till david och sen till österäng, va hur kul som helst :) blir bara bättre och bättre, men idag då, när jag vaknade åt jag frukost, va verkligen jätte hungrig eftersom jag smart nog glömde att äta middag igårkväll i all stress, sen gick jag ut och spelade bandy med bror, han är bra duktig må jag säga :) sen åkte vi och lämnade av han på bussen för han ska till strömsund, sen åkte vi och handlade och massa sånt, sen käka vi på eastern och lika smarrigt som alltid :) seeen ikväll blir det väl att ta det lugnt :) men ska avrunda häär, ha det så himla bäst alla goknular :) <3

Kommentarer
Postat av: sofia

ha en bra kväll:D

2008-06-06 @ 21:30:39
URL: http://sofshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0