Grillfest & fredag.

hejsan :)

idag är det ju fredag och unerbart fint väder. grymt skön, kan inte fatta att det är sommar, igårkväll vid halv 10 tiden var det 20 plusgrader, hur nice är inte det? :) och eftersom det är fredag och sol så innebär ju det självklart grillfest, vilket blir i krokom, och det kommer bli hur nice som helst, ska nog sätta mig ute ett tag innan jag gör mig iordning, tar nämligen bussen med elin och sara halv fem, så har ett tag på mig att sola och grejer.. och imorse hade jag ställt klockan på 7.00, jag brukar oftast ställa den på 06.30 men eftersom jag inte skulle duscha nu den här morgonen ställde jag den lite senare, och det är ingen i min familj van vid så mamma kom in springandes och skrek att klockan va sju, något sur jag blev då eftersom jag inte behövde gå upp så tidigt, men morgonen blev bra ändå, kunde ligga och dra mig och piggna på mig lite och så kom min sööt katt och la sig bredvid mig så fick lite sällskap till uppvaket :)
men nu ska jag gå ut och sätta mig, hadet så himla trevligt ikväll allihop! :) puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0