leedig. <3

shoo.

hoppas att ni har sovit gott inatt :) det gjorde jag, eller nja sov väl sådär,  hann inte mer än att somna så vaknade jag lika snabbt, förstår inte varför inte jag kan sova länge när jag är ledig :O
menmen, igår kväll gjorde jag lite allt möjligt :) åkte först till jesper där vi kollade på tv och bara pratade på, va ett tag sen jag träffade han så det var trevligt :) seen när jag kom hem så gick jag över till emilia för jag skulle hämta en laddare, men stannade kvar där lite längre än väntat, för hon och stine skulle kolla på film så kikade jag med :)
sen idag vet jag inte alls vad det blir, förmodligen stan senare och träffa några personer :) blir nog bra.
men nu måste jag ta och städa lite :) meen haaade gött.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0