meeeeeen! ( bra dag i köket ) .

faaan också! jag hade typ skrivit hur lång blogg som helst och så är jag så osmart och tar bort det!
och nu kommer jag itne ihåg vad jag skrev om! vad bra det ska gå för mig, menmen ska försöka komma ihåg vad jag skrev, det började iaf med :

hejhej hallå.

idag har jag varit i köket uppe på palmen, och det ska jag tala om för er har nog varit bästa dagen i köket ever, vi hade iallafall örjan som lärare, och han är så jäkla frän alltså :) typ säger att vi får mvg om vi äter upp kakorna som alltid blir över efter livsmedel och sånt, menmen jag tror att alla hade kul, bara massa buus (: sen efter skolan så drog jag och louise till krokom med hennes moppe och köpte ett par skor, ett par svarta höga med ganska liten klack (: bilder i slutet av bloggen, (: mycket fina tycker jag, och jag behövde verkligen nya såna alltså, för mina andra är ganska utsliten, klacken är helt borta och det vita som finns i skon har kommit fram, så det var ett viktigt och bra köp (: sen efter vi hade köpt det så for vi hem, och det var ganska segt och inte prata om kallt, höll på att frysa ihjäl verkligen :) sen när vi kom hem så tog jag och gjorde mig iordning och sen åkte jag ner på stan där jag va typ i stan i 20 min för att träffa marcus, sen när han åkte hem åkte jag också hem.
igår hade jag verkligen jätte kul, jag va ute och gick med marcus runt lillsjön, och så gick vi in i skogen på nån bana och puttade varan över " bron" eller hur jag ska kalla det,  och sen skulle vi gunga gungbräda och eftersom han är lite tyngre än mig så flög jag av den när det var min tur att åka upp liksom, och då landade jag på ryggen, ganska skönt, men ni skulle ha sett hans skräckslagna min alltså, haha lätt värt de, men nu ska jag gå och äta middag sen blir det kvantum med emilia och sen kanske valla, men vet inte än om ja orkar :) ha det bra allihop, puss!

Kommentarer
Postat av: madeleine

precis sånna har jag ju :p

2008-05-21 @ 19:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0