namnsdag. :)

hejhej hallå :)

idaag så har jag gjort nationellt prov i matte, och de gick verkligen sääämst! haha men jag blir inte förvånad :)
vi slutade typ 12 så då gick jag faktiskt hem, duktigt jag vet :) seeen så har jag och marcus slagit vad om den som kan hålla sig från godis och andra goda saker längst, den som förlorar måste bjuda den andra på bio, och det värsta är att jag inte har några pengar så måste verkligen hålla mig :) hur det kommer gå vet jag ej. och idag så har jag namnsdag, Linnéa! :).
men nu borde jag egentligen städa, för det ser förjävligt ut i mitt rum, men orken vill ju inte fungera, typiskt :)
men ni får ha det så himla braa allihopa :)

puss.

Kommentarer
Postat av: anki

grattis i efterskott på namnsdagen;)

2008-05-16 @ 07:45:52
Postat av: anki

du får ju pengar av din snälla pappa o mig på fredag 23/5 o sen ska vi betala din utblidning på körskolan;) ser till att du har dina 400:- den 23e. kram från anki

2008-05-16 @ 15:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0