palmen.

shaa.

sitter uppe på palmen nu, har lunchrast men ska snart börja igen, men de känns jobbigt för vi kommer bara ändå städa,och så har vi typ världens hemskaste lärare, uff, men idag så va hon faktiskt ganska okej, vi fick till och med skratta en stund åt henne, :) och efter när vi har slutat ska vi typ fika massa bullar och skit, tur att jag inte får äta det då :) sen bilre nog stan med mathilda och evelina tror jag :) och det är skit fint väder så de här blir bra de :) första gången jag går ute utan vinterjackan i år tror jag haha,  de känns ändå ganska bra idag för att det ska vara måndag, men det kanske beror på att det är sol. sen så har jag massa planer för sommarn, denna sommar kommer nog bli den bästa hitills, ska typ på två semestrar, tur att man har två familjer haha. :) hoppas bara att det blir en varm sommar med mycket sol och lite regn. idag har jag hållt mig ifrån godis och sånt i 1 vecka och 2 dagar, haha det är bra för att vara mig :) och så förra veckan va jag ute och sprang två gånger faktiskt, så jag har startat ett nytt och nyttigt liv. känner att jag mår bättre och så. men nu kommer jag inte på nåt mer att skriva :) så vi hörs sen, kanske uppdaterar mer idag men vi får se om det finns tid över till det, ska nog mest troligt vara med marcus, :) hae bra.

puss!

Kommentarer
Postat av: anki

vad duktig du är kajsa som håller igång o motionerar;)

2008-05-19 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0