regn.

hallå (:

idag har det regnat hela dan nästan, åh blir så less på regn och snö, vill ju ha sol och sommar nu (:
men idag så har jag bara varit på skolan, och det har varit en ganska slapp dag, på svenskan lyssnade vi på musik som våran underbara lärare tagit med sig för att göra oss på bättre humör för det var så regnigt och surt idag, hon är bra hon (: sen gick jag och mathilda ner till stan, sen hämtade mamma mig och då åkte vi till jämtkraft arena och kollade när bror spelade fotboll :) och sen gick jag till andrea där emilia också var, och det var underbart att få träffa er båda igen, va ju ett tag sen. :) <3
och igår cpade sig internet här så det fungerade inte alls, då blev jag bra less! igår fick vi reda på nationella provet i matte, jag fick 4 poäng från G, men hon sa att jag skulle få G som slutbetyg ändå, och det förstår inte jag, för jag har inte haft godkänt på ett ända prov i ettan men hon ville ändå sätta ett G på mig, haha är omtyckt jag :D
och förut i veckan fick vi reda på vilka kurser vi ska läsa nästa år, och det blev psykologi och webbdesign, blir nog bra det här ska ni se :) men nu ska jag ta och sluta skriva, imorgon åker jag till strömsund till far och alla :) så kanske inte skriver men vi får se, hade bäst annars :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0