skooooola.

heejsan.

just nu sitter jag på skolan, vi har engelska men vi är klar med vårat arbete så det finns inte så mycket att göra,
mer än att sitta och nöööörd ;) och vi slutar typ tre så det är ganska drygt, efter skolan ska jag, evelina och mathilda åka ner på stan och äta pannini, eller hur det stavas :) ska bli gott för är as hungrig.
meen i helgen vet jag ej vad det blir, imrn kanske det blir tjejor i klassen elr nåt annat, och på lördag blire till att åka till sikås kanske, men om inte det så blir dt att vara hemma med marcus :)
men nu blir evelina arg så måste hjälpa henne med nåt :) muahah,

puss

Kommentarer
Postat av: The one and only Frida!

dissa mig ni!!!!!

2008-05-19 @ 20:04:23
URL: http://fridakalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0