skopunkten och fotboll.

haaalloj.

dan idag var lite bättre än igår iallafall, men den började sämst, jag försov mig typ en timme nästan, gud vad smidigt, men jag kom i tid och allt så ingen större skada skedd, menmen. sen på skolan så gjorde jag och frida ett nytt försök att baka bröd eftersom vi misslyckades med det igår, och resultatet idag blev tusen gången bättre än igår, till och med så bra att läraren köpte med det hem, tror hon också vart nöjd, sen när skolan hade slutat så åkte jag och mathilda ner till stan, där va jag inte länge. va där kanske 15 min sen åkte jag hem :) och nu sitter jag här, ska snart åka och handla med mamma på kvantum, sen ska vi nog åka till skopunkten som har öppnat här i östersund på lillänge, super bra tycker jag, wihoo! :) sen efter det ska vi åka och kolla när bror spelar fotboll, mot frösön :) hoppas dom tar hem det här, ska heja så gott jag kan :) men kanske skriver mer senare eftersom jag kan sitta här mycket längre ikväll, för har ju sovmorgon imorgon till halv 12, hur skönt låter inte det? ;) men aja ha de bra så länge :)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0