snart helg. :)

heeeej alla söta.

typiskt mig alltså att kliva upp hundra år tidigt. jag börjar typ inte förens om 40 min och jag är helt klar, så tänkte att jag kunde blogga lite grann :) det har inte hänt nåt nytt och saftigt de senaste dagarna iaf, bara att jag hittade ett par skor i tisdags som jag nog kommer ha på avslutningen, sen så måste jag leta efter en tunika sen är nog mina kläder klara för avslutningen, men idag då. börjar med att vi har matte, ska nog förmodligen göra ettt prov för att jag ska få G. hoppas det går bra iaf, sen svenska och sen gympa, dagens v'ärsta timme, usch hatar det verkligen :) sen engelska, ett förhör på glosorna vi fick för 2- 3 veckor sedan, och jag som vanligt har inte pluggat ett skit :) igårkväll var jag ute och gick med marcus och emilia, det var mycket trevligt med många skratt. tack för en bra kväll :)
och imorgon blir det grillfest i krokom, kommer bli hur kul som helst! :) men nu måste jag kila iväg, ska fixa några grejer innan jag ska bege mig till skolan, men kanske skriver mer ikväll.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0