stan med andrea&emilia.

hallo.

ja som ni ser på överskriften så har jag varit på stan med andrea och emilia. och det var mycket trevligt, köpte två tröjor, vet inte riktigt vad jag ska kalla det :) sen så köpte dom också saker, sen åkte vi på lillänge och kollade, köpte nötter och sen gick vi hem :) nu sitter jag och väntar på att andrea ska bli klar så ska vi gå ner till pizzerian med bror och köpa kebab, eller vad alla nu kommer äta :) myspys! sen ska jag väl duscha eller nåt och åka in till stan igen och träffa folk, kommer nog bli bra, kvällen igår vart inte som vi hade tänkt oss, den vart ju bra men inte så bra som vi trodde den skulle bli, elin och carro gick efter bara nån timme, vilket var tråkigt. men nästa gång så blir det roligare :) de va ju inte precis sista gången vi gjorde de :) aja nu ska jag sluta tråka ut er med min dag :) haha hade bra alla. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0