strömsund&östersund.

hallåhallåhej.

i helgen har jag varit i strömsund hos pappa :) det har varit kul :) har varit med madde och irja och så.
det började med att jag och bror tog bussen dit i fredags, samma tid som det har varit i 4 år, kvart i fyra :)
när vi kom fram så gick vi upp till nordica och åt :) det var buffé så det var gott :) själv tog jag tacos, sen efter det gick jag och madde en sväng på byn och sen hem, senare på kvällen tog vi en cykeltur, och jag må ju säga att jag tycker att jag har blivit bättre på att skjutsa folk på cykel nu för tiden, inte lika vingligt och så, sen lessnade vi och åkte hem, på lördagen så körde vi lite bil på dagen, sen gick vi ner till strömvallen och spelade fotboll med bröderna :) det var faktiskt ovanligt kul, kanske finns kvar några fotbollstakter i en? :)
sen drog vi hem och bara slöade, sen idag så vaknade jag av att madde väckte mig, fast hon väcker mig snällare än vad jag bruka väcka henne, haha, ne men hon ropade bara mitt namn, för då var det dags att gå ut med kusin fridas hundar, och det var as skönt att vara ute och gå i det soliga vädret på morgonen, menmen när vi hade gått klart och ätit frukost och så åkte vi till dollar och kollade, sen körde lite mera bil, och det gick ju som det gick, bättre lycka nästa gång, och sen duschade jag och gick ut på byn och träffade iiiirjaaa! <3 det var ungefär hur länge sen som helst jag träffade henne, vi gick bara omkring och pratade minnen och sånt, hur mysigt som helst. måste vi verkligen göra fler gånger! :) <3
sen åkte vi hem till östersund igen då, ganska lyckad helg med bra väder. tummen upp på det,
sov så gott allihop, för det ska jag göra, är nämligen hur trött som helst,




PUSS.

mer bilder finns på bilddagboken.    ( stoltlarsson heter jag där ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0