svenska på skolan,

heejsan alla änglar.

just nu sitter jag på skolan och gör dikter på svenskan, men för mig går det inte så bra. eller jo jag har kommit på vad jag ska göra. ska göra en cirkel genom ord, men det ser inte riktigt ut som en cirkel, men det fixar nog till sig snart :) idag har vi ingen engelska, så vi slutar en hel timme innan, då blir det stan som vanligt för att följa med evelina och köpa kläder, jag vill också ha pengar buhu :) men på fredag får jag pengar. och nu har jag inga pengar på juppyn heller så vill ni nåt får ni ringa, men nu ska jag låta fantasin flöda iväg med dikter, kanske uppdaterar senare. de märks väl. men ni får ha det så toppen bra tills dess (:

puss.

Kommentarer
Postat av: Sannah

Heej! Vill du ha en ny bloggdesign? Kika in hos mig i så fall, jag ger ut nya varje dag! :)
Http://saanzil.blogg.se

2008-05-21 @ 13:16:32
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0