valborg.

hejhej på er :)

hoppas ni hade en bra kväll igår, min kväll var väl bra antar jag, hände inte så mycket,
tiden gick bara snabbt tycker jag :) men träffade mycket roligt folk :) vissa var fullare än andra.
idag va det tänkt att jag skulle åka till hackås, men det blev inte så, skulle inte ha hunnit vara där så länge
så då är det bättre att ta det en annan dag. men imorgon far jag, emilia och andrea till sundsvall iaf. :) kommer blir kul.
men nu ska jag snart äta frukost, jummi :)
sen måste jag bara säga en sak, alltså att ni ens orkar lägga ner energi på att hålla på och tjafsa med mig,
om det  nu är så hemskt att se mig och så varför kollar ni då? jag tar inte åt mig av vad ni säger :) och så ska ni veta att de där snacket om mitt ex fattar jag nada av, de va ju liksom han som gjorde slut med mig så sluta ge mig skulden? sopor!
och så måste jag säga tack till madde och frida, mina bodyguards haha :) <3
menmen, nu ska jag som sagt gå :) hade bäst, puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öhm,folk vill inte se dig lilla vän..
Det är ju som ett åskmoln som bildas,då man ser dig på stan.. Så det är svårt att inte se dig! ;)
Men ful som fan är du i alla fall..
Jag tjafsar inte,jag vill bara att du inser hur förbannat ful du är i verkligheten! :D HAHA!
Så inse det nu och håll dig till EN kille,så kommer detta att gå finemang!

P.S. FJORTIS!!

2008-05-04 @ 00:08:59
Postat av: Anonym

Har dessutom gått och spridit runt hela Ösund att du är en ÄKTA fjortis ;) Kul va? ;)

2008-05-04 @ 00:10:02
Postat av: Frida Eriksson

ha ni inga egna liv elle ?? att ni orkar.. är ni avens på att minkusin är så jävla snygg elle?? som ni håller på så kan man ju tro de... åker ja till stan så kan ja ge mig fan på att de är ni som är de fulaste ja kommer se där... de är ju klart kallarna vill va med kasja, tro inte dom skulle vilja va med er äns om dom fick betalt..så gör alla en tjänst, stanna innne så vi får fram solen igen..tyck de ha vare så fult väder ute.. VÄX UPP

2008-05-04 @ 11:43:43
Postat av: Anonym

Klart man har ett liv..! Avis? På henne? Haha årets skämt! Du är säkert lika ful som din äckliga kusin..
Joo dom vill garanterat vara med oss än med någon av er! Har frågat ett 10-tal killar i Ösund och dom föredrar oss framför Kajsa Anka! De du ;) Väx upp? Haha det är nog ni två som ska växa upp lilla du ;)Du är nog inte äldre än 12 ;D

2008-05-04 @ 13:06:59
Postat av: frida eriksson

hahaha va kaxig man får va då... du må ju vara ett stort skämt bara...tro inte du skulle kunna mäta dig med oss, inte äns om du försökte..hurre du ja kan nog säga att ja är bra mycke äldre än va du är...ett 10 tal, i din dröm kanske..är nog ingen som vill prata med en sådan som du.. mne mot betalning går ju allt..haha

2008-05-04 @ 20:33:06
Postat av: madeleine larsson

men seriöst, hur lite liv kan man ha ? och ni är avundsjuk annars skulle ni inte säga att hon är ful, för hon är snyggast ! också säger du att du inte tjafsar, det är ju precis det du gör. och att frida inte är äldre än tolv ? haha säger jag bara. hur jävla gammal är du då, 10 eller ? och sprida rykten om att hon är en fjortis ? hur jävla moget är det ? du verkar ju tro att du är så jävla häftig och mogen när du håller på såhär. men jag har inte varit med om något så idiotiskt och barnsligt på länge. och att du har frågat ett tio tal killar, du snackar säkert inte ens med killar. och jag kan nästan tänka mig vad du har sagt till dina vänner. hur dum kajsa är och att du har bråkat med henne och att du är så cool. jo verkligen, jag skulle verkligen vilja vara kompis med dig shit alltså.

och innan du säger att hon ska hålla sig till en kille så kan du ju ta reda på fakta. killarna vill ju vara med kajsa för att hon är så förbannat snygg och snäll. tror du seriöst att killarna vill vara med en liten jävla barnunge som dig ? knappast.

och du som är så jävla häftigt kan ju stå för vad du tycker istället så kan du ju snacka med kajsa öga mot öga. men det vågar du knappast, du skulle säkert inte ens våga öppna käften i verkligheten.

skaffa ett liv !

2008-05-04 @ 20:42:01
Postat av: far och anki

kajsa det är ju rent förtal det dom håller på med mot dig, vi polisanmäler det. för polisen kan söka reda på deras Ip adress och sen är det straffbart som tusan och förtala någon. har kopierat allt dom skrivit till dig, kram far och anki

2008-05-05 @ 17:51:49
Postat av: Anonym

Seriöst.. Jag vill verkligen be om ursäkt..
Har faktiskt aldrig sett eller träffat Kajsa..
Och jo jag har ett liv å kan nog erkänna att jag är lite avis på henne,för ärligt talat så verka hon va en toppen tjej!

Kram

2008-05-05 @ 22:18:00
Postat av: madeleine

haha tönt säger jag bara. ofta man snackar skit om nån man inte träffat !

2008-05-05 @ 22:31:10
Postat av: Anonym

De va verkligen skit dumt,jag vet!
Jag ångra mig riktigt djupt å de vet Kajsa då hon ha läst mitt mail till henne.

2008-05-05 @ 22:59:20
Postat av: Frida Eriksson

va nödvändigt å kaxa upp sig å sen komma på att de va dumt...å att snacka om någon amn inte ha träffa, haha du må ju va helt kass... hör du inte hur dumt de låter?? varför gjorde du de från första början då?? haha ja när man tänker på va du ha skrive så vill man bara skratta...

2008-05-06 @ 09:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0