vissa människor. ?

joheej :)

alltså jag vet jag är verkligen värdelös på att uppdatera men jag orkar inte hela tiden haha,
men idag iaf så var det ju skola, som tur är är det bara typ 6 veckor kvar :) skönt jja,
men idag hade vi nationella prov i elgelska A och de gick väl sådär, och imorn är det matte nationella, uuuuusch säger jag bara, om jag inte klarar detta måste jag typ läsa matte nästa år också! hoppas verkligen jag klarar det :)
menmen, nu sitter jag bara och väntar på marcus, men han är väl seg som vanligt, närå ska inte klaga :)

vissa människor säger jag bara... vad är det med människor idag. ?
är sjukt less på svartsjuka flickvänner och exflickvänner.

menmen, inte mitt problem, låt mig vara ifred så är jag nöjd bara :)
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0