Halloween!

Hej gott folk.

nu är det ett väldigt bra tag sen jag skrev nåt i den här sablans bloggen, men har nästan aldrig tid eller ork.
imorgon är det ju halloween, ( tror jag ? ) alla säger olika, men det blir iallafall utgång imorgon, med evelina mfl.
kommer bli himla roligt! :) och mitt på dagen ska nog förmodligen jag, jocke, anders och andreas på badhuset och bada! :)

i fredags fyllde jag ju år, och det var faktiskt en bra födelsedag men bra presenter,
jag fick : av mamma, en kamera, körkortsutbildnings grejs och kläder, av pappa pengar, av mormor penger, av älskling en jätte fin ring och blommor, av resten massa godis och lite småplock :)

just nu sitter jag och väntar på att jocke ska komma hit :)
sen blir det träning.

ta det lugnt med sprit och sånt imorgon nu då :)
vi hörs, hade bra alla.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du ska ta det lungt med spriten :P

2008-10-30 @ 21:32:21
URL: http://mathildaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0