länge sedan nu.

hej alla glada,
det var ett tag sen jag skrev så tänkte att det var dags att uppdatera lite, vad sägs om det? :)

hur är det med er då?
med mig är det iallafall toppen, är ganska trött men livet leker ändå.

idag har det nog inte hänt nåt speciellt alls,  slog upp ögonen nån gång vid tio i sju p g a att min kära väckarklocka ringde, ( jag vet, mina tider att stiga upp på morgonen är udda, ställer den aldrig på hel eller halvtimme utan alltid nån gång mellan där ), sen hoppade jag in i duschen, slängde på mig kläder, kletade på lite smink sen for jag iväg till skolan, vi va i köket idag så dagen rullade på ganska snabbt, efter det hade vi engelska prov, men va i samma grupp som andrea så hon skötte arbetet! :)

sen följde jag med evelina och louise och solade. :) efter det tog jag och älskling bussen hem och myste! :)

nästa vecka känns det som att det blir en bra dag, först på måndag så är det ju 20:e. vilket innebär att jag och jocke har varit tsm i 4 månader, sen på fredagen fyller jag år, så det ska självklart firas!

men nu ska jag sluta skriva, hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång bara .D
ni får ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0